понеділок, 20 жовтня 2014 р.

Модуль 4. Рефлексія.

Розпочала процес планування обраної теми. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, визначала навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких можна сформулювати Основні запитання, що складають зміст проекту. Попрактикувалася у формулюванні Основних запитань, а потім намагалася вдосконалити свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання склала перший варіант плану оцінювання учнів з теми, а потім створила засоби оцінювання, які допомагають визначати навчальні потреби учнів та оцінити їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними заданого проекту.

1 коментар:

  1. Мені подобається Ваш блог! Тільки будь ласка, у заголовку блогу напишіть Intel з великої букви!

    ВідповістиВидалити